IRRC Belgium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IRRC Belgium

International Road Racing Championship
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Oproep van de Sportvoorzitter Kurt Vanborm.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
joske
Admin
joske


Man Aantal berichten : 43
Leeftijd : 64
Woonplaats : Oostende
Registration date : 31-12-08

Oproep van de Sportvoorzitter Kurt Vanborm. Empty
BerichtOnderwerp: Oproep van de Sportvoorzitter Kurt Vanborm.   Oproep van de Sportvoorzitter Kurt Vanborm. I_icon_minitimedi 4 sep - 5:20

Aan allen,

ik weet dat alle leden van deze facebookpagina graag zouden hebben dat we volgend jaar terug motorraces zouden inrichten te Oostende.
Wel, woensdag a.s. nemen we in onze Raad van Bestuur een beslissing.
Een groot struikelblok is alvast de medewerking van vele vrijwilligers die we de laatste jaren enorm hebben zien minderen. Mij oproep naar jullie is, willen jullie medewerken aan het welslagen van de 38ste Snelheidsprijs van de Noordzee die eventueel zou doorgaan op 1 & 2 juni 2013?
Wij zoeken vrijwilligers op donderdag 30 en vrijdag 31 mei voor de wedstrijd om het evenement te helpen opbouwen. Tijdens het WE hebben we mensen nodig die aan de ingangen willen staan en "last but not least" hebben we op maandag 3 juni na het evenement nog werkende handen nodig om alles terug in de oorspronkelijke staat terug te plaatsen en de vele werf- en nadarhekkens te helpen afbreken.
Als vele leden van deze pagina al positief kunnen antwoorden op deze vraag, dan denk ik dat de kans heel groot is dat de 38ste editie terug een feit zal zijn.

Hopende op een massale positieve reactie,
Kurt Vanborm
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bikercity.be
 
Oproep van de Sportvoorzitter Kurt Vanborm.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
IRRC Belgium :: Terug races in Oostende op 1 & 2 juni 2013 :: Oostende België (1 & 2 juni 2013)-
Ga naar: